POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. Postanowienia ogólne
Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych oraz informuje o wykorzystywaniu plików cookies pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem https://adwokat-ktm.pl.
Administratorem strony jest Karolina Taczyńska-Marczuk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Karolina Taczyńska-Marczuk z siedzibą w Warszawie przy ul. Brackiej 20/7A, NIP: 8762477532.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia pomocy prawnej - wykonania usługi, informowania o wszelkiego rodzaju zdarzeniach związanych z działalnością Kancelarii lub działalnością klientów Kancelarii, rekrutacji, marketingu oraz realizacji innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Przetwarzane przez Kancelarię dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, w jakim zostały zebrane.
Na potrzeby świadczenia usług pozyskujemy następujące dane:
imię i nazwisko / firma
adres do korespondencji
numer telefonu
adres e-mail
dane w zakresie zgody na przetwarzanie danych
dane przekazane przez Państwa w trakcie realizacji umowy zawieranej z Administratorem w związku ze świadczonymi usługami prawnymi
dane uzyskane od innych osób w trakcie realizacji umowy
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, przetwarzaniem danych osobowych kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez formularz kontaktowy, za pomocą adresu e-mail: adwokat.ktm@gmail.com lub listownie pod adresem ul. Bracka 20/7A, 00-028 Warszawa.
II. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Administrator.
2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane przez Administratora zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”).
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 5 RODO oraz art. 6 ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze w celu:
1) wywiązania się Administratora z obowiązków wynikających z umowy o świadczenie pomocy prawnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
2) wypełnienia obowiązków Administratora w interesie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3) wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dane osobowe Użytkowników strony nie będą udostępniane jakimkolwiek odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
5. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
6. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane następującym podmiotom:
1) podmiotom zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą księgową i rachunkową;
2) podmiotów zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą systemów informatycznych;
3) sądom powszechnym, sądom administracyjnym, organom administracyjnym;
4) podmiotom współpracującym z Administratorem na potrzeby realizacji usług pomocy prawnej lub celem wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Wskazujemy, że Państwa dane osobowe nie będą profilowane, ani nie będą automatycznie przetwarzane. Administrator nie będzie również przekazywać Państwa danych osobowych poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
8. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celach odpowiadających zgodom odebranym od Użytkowników za pomocą formularza dostępnego na stronie, a także w celach komunikacji, w tym udzielania odpowiedzi na pytania, rezerwacji terminów spotkań i konsultacji za pośrednictwem strony, zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych i jej realizacji.
9. W przypadku skorzystania przez Użytkownika z Formularza kontaktowego Administrator wykorzystuje podane przez Użytkownika dane osobowe w celu skontaktowania się z Użytkownikiem w opisanej sprawie.
10. Podanie przez Użytkownika danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale jest warunkiem koniecznym do skutecznego przesłania Formularza kontaktowego do Kancelarii lub kontaktu z Administratorem.
11. Użytkownik, który wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych na stronie może w dowolnym momencie tę zgodę wycofać. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
12. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
13. W celu skorzystania z ww. praw, należy skontaktować się z Administratorem za pomocą formularza kontaktowego, adresu e-mail (adwokat.ktm@gmail.com) lub listownie pod adresem ul. Bracka 20/7A, 00-028 Warszawa.
III. Formularz Kontaktowy
1. Za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie Użytkownik ma możliwość skontaktowania się z Kancelarią.
2. Kontakt za pośrednictwem formularza jest możliwy po podaniu przez Użytkownika danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail. Użytkownik może również w treści wiadomości wskazać inne dodatkowe dane, np. numer telefonu.
3. W kolejnej części formularza kontaktowego Użytkownik formułuje treść wiadomości, którą chce wysłać do Kancelarii.
4. Wypełnienie i przesłanie do Kancelarii Formularza kontaktowego, podobnie jak wiadomości e-mail za pośrednictwem swojej skrzynki pocztowej, jest dobrowolne i niezobowiązujące, w szczególności sam fakt wypełnienia i przesłania Formularza kontaktowego oraz zapytania o poradę prawną czy wycenę nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań.
5. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w związku z udzieleniem przez Użytkownika zgody na takie przetwarzanie.
6. Dane osobowe przekazywane Kancelarii w ramach kontaktu za pomocą formularza kontaktowego, przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi zapytania Użytkownika. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji. Korespondencja przechowywana jest na serwerze skrzynki pocztowej.
7. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody przez Użytkownika.
IV. Pliki cookies
1. Strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
2. Pliki cookies są plikami tekstowymi przechowywanymi w elektronicznym urządzeniu końcowym (zwanym dalej „Urządzeniem”) Użytkownika strony i zawierają w szczególności: adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwę domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
3. Pliki cookies przechowują informacje, które są przydatne do prawidłowego funkcjonowania strony, tj. zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania strony i podawanych danych kontaktowych, dostosowania strony do preferencji użytkownika, a także w celach analitycznych i statystycznych.
4. Pliki cookies umożliwiają zapisywanie ustawień użytkownika (język, wygląd strony, itp.), a także wypełnionego formularza, który w trakcie kolejnej wizyty może zostać szybko uzupełniony, bez konieczności ponownego wpisywania różnego rodzaju danych.
5. Administrator wykorzystuje pliki cookies w celach:
1) usprawnienia i ułatwienia dostępu do strony;
2) dostosowania zawartości strony do preferencji Użytkownika;
3) statystycznych, tj. zbieranie i przetwarzanie danych statystycznych dotyczących strony, w szczególności statystyki odwiedzin. Dane te są zbierane w celu analizy i ulepszenia funkcjonowania strony;
4) marketingowych;
5) realizacji procesu zamówienia;
6) prawidłowego działania pop-upów i formularzy;
7) Wykorzystuję również cookies podmiotów zewnętrznych:
6. Pliki „cookies” co do zasady nie zawierają danych osobowych i nie pozwalają na identyfikację użytkownika. Należy jednak zastrzec, iż niektóre zebrane informacje w powiązaniu z danymi podanymi na stronie internetowej mogą się stać danymi osobowymi. Do takich danych zastosowanie znajdują postanowienia Polityki prywatności odnoszące się do danych osobowych, w szczególności praw osoby, której dane te dotyczą.
7. W dowolnym momencie Użytkownik ma możliwość konfiguracji swojej przeglądarki internetowej poprzez zablokowanie instalowania plików cookies, ograniczenie przechowywania plików cookies na Urządzeniu lub usunięcie już obecnych plików cookies.
8. W każdej chwili Użytkownik może usunąć pliki cookies, korzystając z ustawień przeglądarki internetowej. Należy jednak wskazać, iż może to spowodować pewne ograniczenia funkcjonalności strony internetowej.
9. Użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Wszelkie informacje o możliwości i sposobach obsługi cookies znajdują w ustawieniach przeglądarki internetowej.
10. Administrator wykorzystuje następujące typy plików cookies:
1) Pliki cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny strony;
2) Pliki cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne serwisów internetowych partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora (zwanych dalej: „Serwisami zewnętrznymi”);
3) Pliki cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez stronę lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika;
4) Pliki cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez stronę lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookies po zakończeniu sesji Urządzenia.
11. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo Plików cookies pochodzących z Serwisów zewnętrznych.
WYŁĄCZENIE OBSŁUGI PLIKÓW COOKIES
Sposób wyłączenia obsługi plików cookies zależy od przeglądarki, z której Użytkownik korzysta. Poniżej wskazany został sposób, w jaki Użytkownik może wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce Google Chrome, Firefox, Safari, Opera oraz Internet Explorer.
Google Chrome
W prawy górnym rogu przy pasku adresu przeglądarki Google Chrome wybierz trzy kropki pionowe.
W sekcji Prywatność bezpieczeństwo kliknij przycisk Treść.
W sekcji Pliki cookies i dane stron możesz zmienić następujące ustawienia plików cookies:
Blokuj wszystkie pliki cookies
Blokuj pliki cookies innych firm
Więcej informacji: https://support.google.com/chrome/#topic=7438008
Firefox
W prawym górnym rogu okna przeglądarki Firefox kliknij Otwórz menu (trzy poziome kreski) i wybierz Ustawienia.
Następnie z sekcji Prywatność i bezpieczeństwo wybierz zakładkę ciasteczka i dane witryn.
Wybierz odpowiedni poziom bezpieczeństwa lub skonfiguruj własny wybierając które elementy i skrypty blokować - ciasteczka:
Wszystkie z zewnętrznych witryn
Wszystkie
Więcej informacji: https://support.mozilla.org/pl/kb/W%C5%82%C4%85czanie%20i%20wy%C5%82%C4%85czanie%20obs%C5%82ugi%20ciasteczek
Safari
Wybierz polecenie menu Safari > Preferencje, kliknij w Prywatność, a następnie wykonaj dowolną z poniższych czynności:
Blokuj wszystkie cookie
Zapobiegaj śledzeniu poza witryną
Więcej informacji: https://support.apple.com/kb/PH19214?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL
Opera
W prawy górnym rogu przy pasku adresu przeglądarki Opera wybierz trzy linie poziome.
Kliknij przejdź do pełnych ustawień przeglądarki.
W sekcji Prywatność bezpieczeństwo kliknij przycisk Ciasteczka i inne dane witryn.
Możesz zmienić następujące ustawienia plików cookies:
Blokuj wszystkie pliki cookies
Blokuj pliki cookies innych firm
Więcej informacji: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
Edge
W prawy górnym rogu przy pasku adresu przeglądarki Edge wybierz trzy kropki poziome.
Kliknij Ustawienia.
W sekcji Pliki cookie i uprawnienia witryn kliknij Zarządzaj plikami cookie i danymi witryn oraz usuwaj je.
Możesz zmienić następujące ustawienia plików cookies:
Blokuj
Blokuj pliki cookies innych firm
Więcej informacji: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge
V. GOOGLE ANALITICS
Kancelaria informuje, że niniejsza witryna korzysta z usługi Google Analitics, dającej wgląd w ruch generowany na niniejszej witrynie – więcej informacji w przedmiocie zasad działania, zbieranych oraz przetwarzanych przez tę usługę danych znajdą Państwo: https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=pl
VI. LOGI SERWERA
Korzystając ze strony internetowej Kancelarii przesyłają Państwo z wykorzystaniem swojego urządzenia zapytania do serwera, na którym przechowywana jest strona Kancelarii. Logi obejmują m.in. adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, który jest używany. Logi są zapisywane i przechowywane na serwerze. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną. Ich zawartość nie jest nikomu ujawniana. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji konkretnych osób.
VII. Zmiana polityki prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności. Zmiany będą wprowadzane w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa lub zmian warunków technologicznych funkcjonowania niniejszej strony internetowej. Aktualny tekst polityki prywatności zawsze będzie znajdować się na stronie internetowej Kancelarii.
ul. Bracka 20 / 7A
00-028 Warszawa
+ 48 725 503 989
adwokat.ktm@gmail.com
Social media
Menu
Adres
A website created in the WebWave website builder.